Aint my bitch

Tiden bara flyger förbi och jag hinner knappt med att blogga känns det som. Var till Harrys och käkade och drack med brorsan och några till förra Onsdagen, var mycket trevligt och slutade väldigt onyktert . Intärnt!
Fredagen slutade hemma hos systeryster som hade massa besök, slutade också ganska onyktert, trevligt och drog senare hem till Stygge och sov där och spelade massa skoj Wii!
Lördagen slutade även den väldigt onyktert, förfestade lite smått hemma hos Stygge och väntade in Simon och Emil. Spelade Family skii på Wii, Underbart roligt spel :D Här under ser ni Stygge, Simon och mig (visst är vi snygga?) som språkar med en pingvin-värd på resorten!




Drog sedan upp mot knoppen till en tjejfest där vi typ inte kände någon alls, haha. Väldigt trevligt iaf. Hamnade efter en cykeltur (med cykelkrasch för Stygge och Emil)  neere på stan. Jag och Stygge drog runt och hamnade på Engelska och de andra på Etage. Sjöng karaoke och träffade skoj folk !

Har sedan slappat och kikat film och spelat massa wii hos stygge. Jag ska nog dra till Borlänge imrgn och leka ihop mitt wii så jag kan börja spela också ;)
Kom hem ganska sent, typ halv 8 igår, 3 timmar efter planeringen för vi fastnade framför Family skii. Hann käka och börja titta på the last boyscout innan brorsan hörde av sig, och helt plötsligt satt jag i Mattes bil. brorsan och han kom och hämtade mig.

Spelade massa guitarhero 2 och Aerosmith och slutligen avslutade vi med Batman Begins! underbar film. Somnade och vaknade upp till strålande solsken, puuuh. Inte mycket man ville ha på kroppen denna dag inte!
Åkte ut på lite ärenden som vi hade. Lämnade redovisning till Christians chef, så åkte vi till domnarvet och kollade in multichip för prisuppgift för mitt Wii och hans Xbox. trevligt trevligt!

Efter det så hamnade vi hos Fridas föräldrar och kollade in Gittans Corvette Stingray. Fick äran att ta en provtur så vi åkte runt skräddarbacken och gleeeeed ;)




Efter den trevliga åkturen så drog vi till Kupolen i brorsans vrålåk! Enda jag köpte var nya hårsnoddar :P hamnade sedan i Falun på köpmanskrogen där jag bjöd brorsan på lunch! Ett snabbt besök på krogen så hamnade jag här hemma igen :)



Nu ska jag iväg till Styggee så ska vi fixa iordning inför grillningen sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0