Humlornas död?

Det är jättemysko, har sett hur många humlor som helst krypa runt på asfalten idag, och en massa som legat döda. Undrar vad det kan bero på? :/ De kanske inte har någon mat :(

Kom precis hem från Stygge nu, hjälpt honom skruva ihop hans sängbord :P Blev jättefint! Känner mig dock lite stressaad, ska hinna laga mat att äta nu och till matlåda inför imorgon :) det blir nog bra!
Igår skruvade jag ihop hela min soffa, blev skitsnyggt. Har varit och kollat på fondtapet idag, ska förhoppningsvis få tag på bovärden imrgn och diskutera vad som är tillåtet. Har ett UNDERBART alternativ som jag ska slå till på om jag får godkännande :D woho. sen jädrar.



Nej, dags för mat nu. nästan längtar till jobbet imrgn för det är så kuuul! så går vi bara nästa vecka(eftermiddag) sen har jag semester i 4 veckor ! yay!




Kommentarer
Postat av: babianen

mysko de där med humlorna...

2008-07-02 @ 20:34:56
URL: http://babianbajs.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jg har också sett flera sånna humlor.. knepigt!

2008-07-02 @ 20:58:16
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Tammy

i sent u one before but u didnt get it!

2008-07-07 @ 00:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0