Round and round

Ja så har ännu en tid förflutit sedan senaste inlägget. Har haft en mycket trevlig helg med trevligt sällskap och trevliga upplevelser.  Precis hemkommen från Stygge nu. vi har bröjat pilla med en ny låt som vi tänkte erövra världen med. den blir nog skitbra! tänker inte skriva så mycket, bara uppdatera litegranna, ska se lite prisonbreak, äta godis och sedan sova. Har börjat semestern nu och det kändes väldigt mysko att inte kila till jobbet något idag. Bara man inte vänjer om sig nu.
Jag får sätta mig ner och förfriska minnet ibland så jag inte glömmer allt på jobbet, haha.

Lyssnar på Imperanon - Corroded. fruktansvärt skön låt med tyngd i. Jag måste fixa en keyboard snart. Och lära mig programmera trummmor bättre. buhu.

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Mäd

När jag läser en vän/bekant/närståendes blogg läser jag det på den "dialekten" eller så som bloggaren hade "sagt det". Tycker det är ganska intressant.. haha! tänk på det. Saknar dig! Kram

2008-07-20 @ 23:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0