Beast of blood

Men du är ju helt seriös med allt du skriver också. Du verkar ju bara fått för dig någonting. Jag vill ingenting med dig. Jag vill inte vara tillsammans med dig och jag tänker inte gå något steg längre än som vän. Efter dessa sms och det vi pratat om så verkar du endå inte förstå det så jag förstår inte var problemet är någonstans. Bara för att jag undrade så behöver inte det betyda att det ska hända något.. för det kommer det aldrig göra. Alla uppfattar ju självklart saker och ting olika, och på sms kan det ofta vara svårt att uttrycka sig så att den andra förstår ens känslomässiga tillstånd på ett vettigt sätt. Ta och läs igenom smsena så ser du vem som är tydlig och vem som är tveksam. Skyll ingenting på mig. Jag tror jag måste skriva det med klartext ; jag är inte ute efter sex med dig. krångla inte till allting såmycket.


Idag har det för det mesta varit väldigt stressigt på jobbet. Började ganska slappt tills vi fick reda på att de missbedömt behovet IGEN.. Så helt plötsligt låg vi 100 axlar back ungefär så var tvugna att sänka takttiden med en minut, så det var full rulle. Enda slappa positionen var navdragaren och den stod man tacksamt vid. endå var vi inte nere vid 2,42 som är den ursprungliga tiden..puh. det är nog bara för vi har vant oss vid en högre takttid nu när behovet inte varit så högt.
Är som vanligt skitroligt att jobba, både med arbetsuppgifterna och arbetskamraterna : ) Trodde att förra jobbet var det bästa, men det kunde tydligen bli bättre. Sätter verkligen ribban högt mot nästa mål. 
2 dagar kvar nu bara, festa in semestern på fredag :)

Ska slänga mig i säng nu så en ny dag får gry och försvinna bort ;D

Malice Mizer får avsluta denna överlag trevliga dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0