I wanna live where the streets have no name

Var en trevlig kväll på Dössberget igår. Fixat ut alla bilder som är värda att kika på nu på min bilddagbok.
Började kvällen med att möta upp Stygge och anton inne i stan fö ratt handla kött och gott inför grillningen, tog sedan en buss till Bjursås och hittade fram till Emils hus, vilket inte var så svårt då det låg nästan vid vägen. Ingen var hemma så vi väntade lite så kom Emil gåendes längsmed vägen tillslut. Gick bak på bakgården där vi skulle fixa upp tältet, så kikar jag runt i min packning och märker att jag glömt Stygges dyrgrip hemma hos mig :O så snabbt får vi låna Emils fina lilla bil och åka till Falun och hämta det.. Och såhär glad blev Stygge när han äntligen fick den i sin hand..

DONT DRINK AND DRIVE!
 Vi kan låtsas att bilden är ett montage ;P

Kom iaf tillbaka hela och välbehållna för att på en gång sätta upp tältet vi skulle sova i. Gick hur bra som helst, blandade det vi skulle ha under kvällen, blåste upp våra luftmadrasser, (typiskt nog gick pumpen sönder precis när jag skulle börja pumpa mitt åbäke så hann blåsa upp den med lungkraft innan Stygge hade fått tag i en annan pump) Puh, blev lite yr där.
Så gick vi bort till dammen där det redan var en del folk. grillkungen Emil vände på bitarna under tiden som vi belantade oss med Monikas besök (ursprungligen fårn Italien) som hade bosatt sig i London. Jättetrevlig!



Så flög tiden förbi innan det var dags att ta sig mot pumpbolaget. skoj som vi hade det så betsämde vi oss för att gå ut på bryggan, Jag , anton och Stygge, det slutade med att Stygge ramlade i med ena benet, så han fick gå hem till Emil och blåsa sig torr innan vi kunde gå vidare.
Hann iaf upp till Dössberget lagom till Pumpbolaget började spela, var en skön känsla att se dem igen, då vet man att det verkligen är midsommar! Sjöng med och hoppade runt i alla låtar. Senare besökte alla dansbanan tills de stänge lite efter 02.00-tiden.

Blev en promenad ner till Emils hus med två jätteroliga killar ;D var på lite bad mood så jag tyckte inte att det var så underhållande ;P slutade iaf med att jag lyckades somna ensam i tältet , de andra fick sovplats inne i huset :P
vaknade ganska tidigt och packade iordning mina grejjer och gick till korsvägen till halv 9tiden och solade lite (var jättefint väder imorse) innan Anders kom med poden, bad om skjuts till stan och sedan gick jag hem och åt och redigerade helgens bilder. Sitter nu och leker lite med min Pod :O)



Sitter och väntar på att min mat ska bli klar nu, så kommer Robin hit om ett tag och ska trycka bort denna ensamheten. Thank you!


Azgaroth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0