Midsommar!

Skriva av mig lite.
Saker och ting blir väl som de blir när man är dum nog att ge sig in i det hela tiden. Nu är det också sådär att jag önskar att man bara kunde slänga in en låt här, så folk fattar hur man känner sig. typ. En låtblogg skulle va kul att ha. Har jag tänkt på hur länge som helst,
I veckan så har jag dealat lite med en snubbe om en Pod som jag ska köpa, och nu har det äntligen löst sig helt och hållet med allt. Varit lite osäkert hur allt skulle bli denna helgen, men det visar sig att det blir bra iaf.

Var från början tänkt att vi skulle till Dössberget ikväll, men sedan blev det svårt eftersom vi inte kunde ta oss hem, och inte hade någonstans att sova, så det blev lagt på is tills nu då Stygge ringde igen och snackade lite, det slutade med att vi Skaa till Dössberget iaf, grilla hos Emil och dricka och ha skoj, sedan ska vi tälta på deras gård :D skitskoj!
Så var det ju det där med Poden också, skulle ha träffat honom i stan vid halv 9 imrgnbitti, men det visade sig att han åker bil från Rättvik, förbi Bjurs, så jag ska träffa honom i korsvägen imrgn klockan 09.00, så allt löste sig fint endå. PERFEKT!
Så kommer Robin hit imrgn (om jag hinner ta mig hem i skälig tid) och hjälper lite med ljud och sånt och plockar med sig sitt ljudkort å det hem som jag lånat ^^ tack för lånet !

Igår så blev det också lite ändrade planer, slutade med att jag hamnade i Aspeboda (Bullerbyn) på midsommarfirande med trevligt folk. Slänger upp lite bilder på min Bilddagbok senare.. Azgaroth där också.
Började kvällen med att grilla och käka jättegod mat som folk tagit med. Lite knytkalas sådär ^^
Sen rullade kvällen på i trevlig fart, tjejerna sprang runt och plockade blommor under tiden som jag och Joel klippte björkris till stången, blev jäättefint tillslut. Åt jättegod tårta som de bakat, sedan dansade vi massa runt stången och sjöng klassiska låtar : )

Precis innan det blev läggdags så sprang vi ut och plockade blommor och hoppade över staket (blommor som man lägger under kudden så drömmer man om sin framtida partner) När man plockat en blomma så hoppar man över ett staket, så 7 olika blommor resulterade i att man hoppade över 7 olika staket :P
Sedan blev det att lägga dem under kudden, men jag tog bort mina för det var äckliga kryp i min lilla bukett >.< Så minns inte ens vad jag drömde om. snyft.

Nej nu börjar tiden rinna iväg helt plötsligt, ska duscha och göra mig iordning för kvällen, hoppas att Stygge kommer inom en snar framtid, sedan lär jag hinna ner och köpa kött och ta ut lite pengar för ikväll och podkillen imrgn. så måste vi med någon lagom bus sså vi hinner grilla hos Emil också. puh. Jätteskoj :D

Slänger nog upp alla bilder på Bilddagboken imrgn någon gång på eftermiddagen för orkar inte sitta och redigera nu : )

På återséende och ha en trevlig midsomarhelg!


Azgaroth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0