Sunset then rise again

Kom precis hem. Blev över en timmes promenad till efter ´varje litet steg´ vid Blindgatan. Mina nya platåskor blev mycket ingådda och tårna värker litegranna. Regn och med en pringles i famnen efter ett besök på funckmacken.
Ingen skada skedd. puh.
Mitt hår har inte sett det finaste ännu, men det är pågång, påväg, eller borta.Tror att jag behöver färga det snart, eller låta det återgå till mitt vanliga? Men vad är mitt vanliga..? Nej, det är inte så fint. Mina pringles smakar bra i munnen iaf.
Jag har gått över 2 mil idag.. Närdå igentligen? fast det känns som att jag bara gått och gått och gått hela dagen, även om jag setat som klistrad inne.


"Det finns en flicka som aldrig tar, aldrig tar vad hon vill ha,
varför lyssnar hon på dem andra?,varför ger hon inga svar?
hon lever i sin fantasivärld, och gråten färgar himlen röd,
röd av tårarna från hennes kind. Vi lever i förnekelse,
röd av tårarna från hennes kind. Säg mig, vad är ditt namn?"

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: heter balladen Josefin? du skojar, det heter ju jag, aaww den är för mig, eller hur;) haha! ;D

2008-06-24 @ 10:59:39
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0