Utvilad.

Godmorgon. Sitter med gitarren i knät och gröttallriken bredvid mig och varvar riffen med en sked gröt då och då. Har en ganska skön grej på gång som jag verkligen inte kan slita mig från ! Dock lär jag klä mig och gå till systemet nu vid 10tiden iaf så jag får det klart, plus att jag tänkte köpa en färdigsallad till jobbet idag. Lite slött sådär, men de är så goda!

Har sovit hur bra som helst inatt. Drömt en massa, tyder på att jag verkligen behöver sova. Det kan gå flera nätter utan att jag får riktigt med sömn, sen tillslut så kommer det tillbaka på mig, och jag sover hur djupt som helst. Det är riktigt skönt när dessa nätter kommer vill jag lova.

Får ursäkta att min blogg är lite väl, enfärgat grön för tillfället. Webhotellet som hostar mina bilder funkar tydligen inte riktigt som jag vill att det ska göra..
Har kommit hem från stan precis, köpt lite mat för dagens arbete, och massa godis inför morgondagens utflykt till Södertälje imrgn med jobbet :) De hade någon konstig invigning på Hemköp idag. var lite jobbigt när jag bara skulle in och handla hårfärg, som de dessutom plockat bort ur sitt sortiment. Så fick trängas med hela stans pensionärer inne där, till den ljuva musiken av dragspelande äldre män i entrén. dessutom blev det kö vid alla provsmakningsstånd.. wiho.




Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: jag älskar svart :)



bra, nu ser jag i alla fall texten i dina inlägg ;) haha!

det är bra med mig, men det går skit med designen.. sj?

2008-06-26 @ 13:03:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0