19.59

Jaa, klockan har precis slagit 19.40 och jag har redan lagt mig i sängen för att sova.. Det finns inte ord för hur trött jag är.
Jobbet har gått jättebra idag, skön line vi hamnat på vill jag lova, och helt underbart utan taktklocka, rasterna kan dra över med 20 minuter innan vi går och börjar igen, och behovet är så lågt att vi var klara med halva dagsbehovet innan halv9rasten imorse. :)

På fredag blir det Södertälje ytterligare en gång, men med vår nya line nu, skojskoj. Inte för att jag längtar dit, hade hellre varit kvar och jobbat på nån annan line och slutat vid 13tiden, men följer vi med så får vi typ 6 timmars övertid med dubbelt betalt, och det lockar lite, blir ju endå slappt, och gratis mat och kika på dvd på bussen , prima.

Ska se om det är något mer bra på tv nu, cops tog precis slut, annars får det bli andra halvan av Tarzan som jag somnade ifrån igår.



Kommentarer
Postat av: Christian

Får du åka häftiga lastbilar igen nu då?

2008-10-08 @ 13:01:14
URL: http://kebabpizza.blogspot.com
Postat av: Sarah

Hej! Ville bara tacka OTROLIGT för det fina inlägget i min blogg - det värmde något oerhört skall du veta! Tack! På senare tiden har jag fått så mycket elaka kommentarer även på min blogg så jag tog bort funktionen så jag kan välja vilka jag vill publicera. Och ditt var det finaste jag fått någonsin! Tack! Ha en bra dag. :)

2008-10-26 @ 08:31:07
URL: http://dorow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0