Burn it to the ground and make some new flesh

Ja så har ännu en tid förflutit sedan förra gången jag skrev. Det med all rätta för jag har inte haft en tanke på denna förrän idag då Susanne påminde mig om hennes. Så jag tänkte än en gång försöka vara lite duktig.
Känner mig starkare än någonsin, och jag har kommit en god bit påväg för att nå mina mål, har bara bra tankar i huvudet som ingen kan göra något som helst åt för att stoppa.

Har väl hänt en hel del sedan sist. Står på mina egna ben igen, pluggar och det går underbart bra! Samt skriver bättre musik än någonsin tidigare. Allt känns jättebra!

Har precis skrivit klart uppgifterna som vi ska sammanställa till en gruppredovisning imorgon. Ska bli intressant och se hur vi kan få ihop det här. Redovisningen sker på torsdag!

Så står min göteborgsresa och väntar runt hörnet, även det lyser upp min vardag lite extra. Något som tyvärr inte händer så ofta men som gör mig gladare än någonsin när det väl inträffar. Im really longing!

"And if rain brings winds of change
Let it rain on us forever
I have no doubts from what I've seen
I have never wanted more.
With this line I'll mark the past
As a symbol of beginning
I have no doubt from what I've seen
I have never wanted more."







Kommentarer
Postat av: Suss

UPPDATERA vännen!=)

2009-09-20 @ 22:12:26
Postat av: Gästbloggerskan

Nein. Det blin't nå

2009-09-20 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0