Grillning och fotboll

Sitter med en gröttallrik bredvid mig på golvet och väntar på att den ska kallna litegranna. Har sovit rätt bra inatt, min andra här i Jordbro. Var dock massa folk utanför och väsnades men det hör väl till sommaren .
Har flyttat hit alla grejjer från Bro, och hämtat en 140bred loftsäng som babe hjälpte mig att bygga ihop. Jag fick den gratis mot att vi skruvade ner den själva :D Hur bra som helst! Så ska ha min musikdator och utrustning här under sängen bara jag får tag på nåt bra stort bord !

Igår å åkte jag in till stan lagom till halv 4 och träffade Bruno på stationen, han hade lite kött han ville grilla så jag sprang in och köpte en engångsgrill och lite cola så begav vi oss till en park som jag inte minns vad den heter, har knappt lärt mig en gata här i sthlm so far. haha.
Åt och snackade massa, jättetrevligt! Sen gick vi mot studentkorridoren där han bor och jag handlade lite billigt tvättmedel och så som behövs. Stod några pakistanier och väntade på vägen nedanför som vi skulle spela fotboll med så vi sprang upp och bruno bytte om så gick vi till Gärdet och spelade en hetsig och riktigt rolig fotbollsmatch, nästa gång får jag vara lite mer förberedd och ha med andra skor, spela fotboll i converse var inte det roligaste, men men jag gjorde ett mål iaf :D Duschade och käkade lite varma mackor och milkshake i studenthemmet innan jag gick till tåget.

Kom hem typ halv 12 igårkväll och stupade i säng på en gång. Nu ska jag äta min gröt och fixa iordning mig lite och vänta på tåget som Mikaela kommer med, vi ska in och fixa massa saker på stan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0