Jordbro-bo

Nu händer det grejjer så det står härliga till!
Har fått antagningsbesked från Kungsängen, och jag kom in på Barnskötareutbildningen :D Så nu har jag det närmsta året planerat, känns riktigt skönt!
Sen så var jag och Mikaela iväg igår och kollade på ett rum i Jordbro åt mig, och jag fick och betalade det på en gång, så nu ska jag flytta om en vecka. Helt underbart det också! Längtar så jäkla mycket efter att få inreda det till mitt eget, och sova på en säng!! Senaste halvåret har inneburit en soffa som underlag, vilket inte är det bekvämaste.

Jobbar dessutom bara 3 pass till på Ordfront, sedan är det sommarlov. I början på Augusti ska vi åka till medeltidsveckan på Gotland, vilket jag ser fram emot hur mycket som helst! Börjar mina studier sen den 13e Augusti :)
På Fredag ska jag och Mikaela till Skansen en hel dag och ha det mysigt! Håller tummarna för strålande väder, annars blir det inte en lika rolig vistelse där, alla djur kommer ju hålla sig gömda annars. Och slutligen så åker vi upp till Falun nu den 8e Juli och stannar till söndagen den 12e.
Har även hört från bandet nu och de ville tyvärr ta in en med mer erfarenhet än vad jag har, så det var jävligt tråkigt :( men jag har en hel del annat att glädjas över iaf så det är bara att blicka framåt :D



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jävlar vilken schyst design du fått! Har du gjort den själv?

2009-06-24 @ 14:25:00
URL: http://dorow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0