Stormens öga

Just nu känns det som att hela mitt liv befinner sig i stormens mitt och bara väntar på att få ett utbrott likt Chaiten i Patagonien, eller något i den stilen. Känns som att jag väntar besked från allt möjligt, men inget händer riktigt. Det enda som jag riktigt kan utföra i dagsläget är det ständiga jobbsökeriet. Inte konstigt att man har svårt att hålla humöret på topp jämt när det aldrig kan få vara på en stabil levnadsnivå.

Saker som skulle göra mig glad i själen nu, positiva besked gällandes:
*Nytt jobb
*Boende som jag kan kalla för mitt hem
*Utbildningen
*Bandet

Har precis sagt hejdå till Jonna och Tilde som åkte till dagiset, jag och Mikaela ska vara barnvakter nästa lördag åt dem, roligt roligt! Har setat och pillat med nåt kasst substitut till Ps för att fixa till min blogg lite, ännu finns en hel del att göra, men resultatet nu duger gott och väl för att fröjda ögat! Tog ner min bärbara hårddisk till Ösmo där den nog kommer mer till användning än här, iaf som det ser ut nu.

Ska packa ihop massa viktigheter senare, vi ska på Alex student imrgn, sen på fredag tar min vackra studenten, (och så vacker hon kommer vara i sin påkostade studentutstyrsel <3<3) sen på lördagen blir det ytterligare en studentmottagning för en släkting till Mikaela. Massa ståhej och bilder utlovas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0