Tandställningslös!

Ja så var den ÄNTLIGEN ur. I måndags 08.15 så rök den snabbt som attan ur min mun och jag är fascinerad! Dels över hur min mun såg ut innan ställningen och sen över hur otroligt det är att man kan flytta tänder på det här viset. Lovar att det kommer upp bilder sen när jag får tag i dem. Nu går jag mest runt med en plastskena som ska sitta i 8 veckor och ser glad ut.

Åkte till Falun i Fredags tillsammans med Mikaela och bosatte oss i ett gästrum hos far. Riktigt mysigt hus och skönt att få eget rum . På kvällen efter att vi ätit och gjort oss klara blev vi nerskjutsade till Arenan där Dia Psalma skulle spela. Dock blev vi lite besvikna då de bara spelade 3 gamla låtar, sen massa nytt som jag aldrig hört förr, iaf lite nostalgi.
Efter detta så begav vi oss till Bubba som hade lite fest men gick snabbt vidare till Agnes dit vi egentligen skulle, och några minuter efter kom hela bubbas fest dit också, så det blev en hel del folk. Skoj att träffa folk igen!

I lördags uträttades det lite ärenden på stan och det åts pizza på Köpmanskrogen (underbara) innan vi gick hem till far och myste lite innan det var dags att gå till bubba på lite filmaftono. Vi såg en Jackie Chan och Jet Li-film som var jättebra! Dock minns jag inte namnet.

Så blev det Söndag och vi tog det lugnt, träffade Simon och Melissa innan vi gick till Mikaelas tåg. Mötte sedan upp Simon och vi gick och hämtade mina grejjer så jag kunde sova hos Simon den natten då jag skulle upp till tandläkaren till 08.00. Fick låna Cykel så allt gick mycket fortare! Sen under dagen hjälpte jag honom att köra ut massa grejjer ur lägenheten då de ska till Thailand i 2 månader snart !

Nu ska jag fixa lite frukost och förbereda mig lite inför eftermiddagen som bjuder på infomöte plus intervju för ett jobb , samt ännu ett roligt pass på Ordfront!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0