End of the road

En tisdagsmorgon, höstig och solen skiner in genom fönstrena. Lyssnar på min monotona låt och njuter, njuter för att den är så jävla bra, och avskyr att jag inte kan lägga sång på den själv. Min röst håller inte och låten förtjänar bättre kvalité än så.  Redan börjat fundera på en till i samma tappning, i like my sound.

Hittade lite fläskfilérester om fick agera frukost idag, lär springa och köpa lite bröd senare så jag kommer ut ur min grotta någongång också. Tog en tur till Handen igårkväll och besökte det lokala systembolaget, tror att tanten i kassan var full eller något. Så seg kan man inte vara, och fumlig, och luktade konstigt. Nåja.

Igår var deadline för Grupparbete om leken samt egen del angående detta plus en 3e individuell del, fick klart allting och även bra respons på mina delar. Happy! Har nu börjat på sista grupparbetet inom denna kursen "Barns lärande och utveckling 200 poäng" Ska lägga ner riktigt mycket energi på att få ett grymt avslut.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sujo

Inte ovanligt att folk som har prob med alkoholen jobbar på systemet;)

bt du e skit fin på det kortet du la in! updatera bloggen lite oftare!

=)

2009-10-29 @ 13:56:01
Postat av: Artin

Om man vill höra din musik i mp3spelaren. var hittar man den då? vore schysst om du kunde lägga upp någonstans eller via min msn: [email protected] även om det bara är en låt så skulle jag bli nöjd. tack och hare skönt

2010-04-12 @ 19:14:01
URL: http://artinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0