Kålkaka

Hej alla bloggläsare

mmmh...
Aah.. *pillar håret*
asså..
ah..
Nu är det jag som bloggar. Mhhm
Gästbloggerskan
Aha
Asså..
Mmm... *pillar håret*
Asså, jag förstår inte. Typ, som, asså, skräckfilmer

*hosthost*
Samuel bakar kaka
Inte bra
Vodka
Han smiskar mig med sin toffs dårå. *pillar håret*
Ahm
Mmm
Ja
Asså..jag försöker inte låta som Samuel eller nått, men asså, typ som..folk som tallar på twiggy, asså, så sjuuukt irriterande.
Mmmh
ah.
*pillar håret*

Hmm
Du distraherear mig hmm

Klart slut bloggen
/Gästbloggerskan



Och det var min gästbloggerskas debut i min blogg! Vi har seriösa tankar på att starta en gemensam blogg som kan förgylla er tråkigamänniskors liv. aaah. MMMMH!

Ni måste vara tysta så vi hör ringklockan sen så vi inte får äta kålkaka. -Amanda infiltrerar min hjärna-
-tar min medicin-
Ja!
klia

2 ägg
3 dl socker
125-150 gram smör
1,5 dl mjöl. (helst inte grahams om du vill vara riktigt onyttig)
4 msk kakao( ditt pulver)

Smöra formen och häll i massa ströbröd! Gott! (mors ströbröd)

Glöm inte att ställa in den i ugnen en halvtimme typ också innan, Vi kunde glömt det.

ÄT!
Fail? kan bero på att du missat någon utav ovanstående ingredienser.
Gör om, gör rätt!

Nu borde våran klocka ringa snart. Den ringer inte.

Nu får jag massa läsare, alltså, vet ni inte vem jag är?

Vi måste också passa på att hälsa till Susanne. ^^

Over and out!


Jag och min gästbloggerska:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: SUJO

haha ni är la för goa! gick kakan bra?? eller bakade ni egentligen..eller kasnek var de receptet på en hemmagjord bomb?

2009-09-21 @ 12:34:08
Postat av: Frida

1 msk vaniljsocker också!

2009-09-22 @ 15:05:05
Postat av: Anonym

2009-09-24 @ 02:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0