Mitt nya underbara liv!

Jag ska nog ge detta med min blogg ytterligare ett försök. Det har hänt en hel del i mitt liv sedan sista gången jag skrev.
Jag har flyttat till Stockholm igen, heltidsjobb på en förskola i Bromma. Trivs superbra. Jag bor på övervåningen hos en dam som är 90 år och jag kan nog inte få ett mysigare boende för tillfället. Nästan hela våningen för mig själv :)
Jag har dessutom blivit tillsammans med den vackraste tjejen jag någonsin skulle kunna dela mitt liv tillsammans med. Sjukt overkligt och helt underbart! Jag kan skriva trilogi efter trilogi om hur jag känner inombords just nu, men ska nog hålla det på en bra nivå ^^ Vi spenderar mycket tid tillsammans, så mycket tid som det ges tillfälle till och jag kommer inte tröttna på det för något i världen. En dag ifrån varandra känns som en månad- minst!
För första gången i mitt liv så ser jag en framtid. En framtid som jag velat känna på, men aldrig nått fram till.
.
Det gör mig inte ett dugg rädd att vi träffats en månads tid. Jag har alltid varit på min vakt, tagit saker i ett lugnt tempo, varit väldigt tillbakadragen och försiktigt, men ändå hamnat i något träsk som varit svårt att ta sig ur levande. Det måste ju bero på att jag fått in fel människor i mitt liv, för nu är det så rätt, det känns i hela kroppen, jag vill bara skrika ut min lycka och jag bryr mig inte en sekund över att det går "för snabbt" framåt. Jag vill allt, på en gång med min vackra. <3 ih!
Jag har försökt komma igång med en ny träningsform tack vare Sofia; Crossfit. Helt annat än alla lyfta skrotövningar som jag gjort förut.
.
Vi har tränat vid vårat träningsträd tillsammans en gång förut och nu tog jag ett eget pass:
.
21-15-9:
Squats
Armhävningar med ben på hög höjd
Ryska twists med 10kiloshantel
.
Tid: 00:03:58:77
.
Sist:
Tabata - plankan
.
.
Jag har haft den bästa månaden i mitt liv. Så mycket som vi gjort tillsammans under den här tiden har jag inte gjort på flera flera månader förut. Vi har umgåtts varje helg och många veckodagar, spenderat tid med hennes familj, varit till ett fjärilshus, gått på stan och myst på restaurang, tränat, varit på kalas hos Mia och Oskar, sett Hunger games på bio, träffat min familj på farbror/fasterkalas, gått på skansen och massa mer mys. Jag njuter av varje sekund vi får tillsammans.
Du är verkligen den människa som jag saknat hela mitt liv. Du gör mig hel, du gör mitt liv helt underbart!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0